26.11.07

A DALLAS, TEXAS, AMB SECOND LIFE

Avui he fet un viatge... virtual, a Dallas, Texas. Concretament he visitat per espai d'uns 40 minuts, la Dealey Plaza, que és on van assassinar JFK, el 1963. Ha estat la meva quarta visita a Second Life, i de lluny, la més entretinguda. He anat al lloc des d'on pressumptament Lee Harvey Oswald va disparar, també he caminat per la carretera per on circulava el comboi presidencial i m'he aturat allà on calculo que JFK va ser ferit mortalment.








Per viatjar a Dallas no he hagut d'anar a una agència de viatges. Senzillament he entrat aquí, i m'han teletransportat en qüestió de pocs segons (naturalment qui ho vulgui fer, abans s'ha de registrar i triar un personatge o avatar).

Per cert, el meu jo a Second Life és aquest que teniu a la foto. Encara que no ho sembli, quan me l'han feta, estava dient Lluiiiiiiis!