14.11.07

Novetats polítiques a la xarxa catalana...(i presentació)

Hola a tots/totes!

Anem a pams. Primer, presentar-me: sóc l'Ester i vaig fer aquesta assignatura l'any passat, aquest any em dedico (a part de treballar)a fer la tesina que tracta el tema dels blogs polítics catalans i de la utilització d'internet per part de les formacions polítiques. Òbviament a causa del tema de la meva tesina, m'encanta participar al blog i també quan puc actualitzar el meu. Així doncs, estic molt contenta de veure que el blog ja torna a està animat i amb ple de gent nova!

D'altra banda, comentar algunes de les principals novetats polítiques de la setmana en l'àmbit de la Xarxa. En primer lloc, l'obertura de la nova web de Pasqual Maragall: http://www.pasqualmaragall.cat que inclou fins i tot un espai similar a un blog. Espero que aquesta vegada la iniciativa tingui més èxit i continuïtat que el blog que va començar quan era president de la Generalitat que només va arribar a publicar 14 articles.



D'altra banda, aquesta setmana he descobert que el Partit Popular de Catalunya ha fet una aposta decidida per les eines de web social o web 2.0. Ja compta amb un univers propi al netvibes (podeu veure'l a la imatge) on agrega via rss tots els blogs del partit i té un espai al facebook. És el primer partit català que opta per estar present en aquesta xarxa social?

Que tingueu un bon inici de curs!